HTML

Éretlen Koravének

Két koravén, mégis éretlen lány gondolatai, cikis történetei hivatásról, szerelemről, konvenciókról. Csak úgy, spirituálisan.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Éretlen E.: Köszi Koravén! Most már jöhet a mennyei bűnbeesés! (2009.02.07. 10:02) Útravaló Éretleneknek
  • Koravén K.: Idézek egy klasszikustól a témában: "lelki társ". Két kis szavacska. És egy nagy gondolat. Azt jel... (2009.01.21. 21:56) Másik fél

Linkblog

Legyen az életem FILM!

2009.04.06. 19:42 :: Éretlen E.

Legyen! Legyen! Legyen! Mert bár a legszörnyűbb dolog a világon, az elpocsékolt tehetség, a második az, ha beköszöntenek a szürke hétköznapok. Ha jól belegondolunk, ez a kettő pedig összefügg. Mert ha valaki a legjobb úton halad afelé, hogy eltékozolja az adottságait, azzal az életét pazarolja. Vegyünk engem, mert rólam úgy szeretünk olvasni. Ezer dologban tehetséges fiatal nő vagyok. És most arra várok, hogy a pasim bejöjjön az engedélyezett napi másodszori cigizéséből, hogy elkezdhessünk enni, és filmet nézni. Én főztem. Nem ő. Mi ebben a különleges, vagy a filmes? A 27 idegen igen-t fogjuk nézni. És igen! Abban a főhősok táncolnak a bárpulton, és szexelnek az autóban! Végzett a cigivel. Hogy honnan tudom? Megcsapta a nikotin az orromat, amikor bejött. Ahelyett hogy a Black XS-t érezném. Akár rám is ronthatna itt, a konyhában. Feldobhatna az asztalra, és a magáévá tehetne. És akkor már lehetne izmos is és magas. De ugyan! Hagyjuk a külsőségeket! Ő soha nem fog spontán az asztalra penderíteni. És ha én tenném vele, akkor ellenkezne. De ez igazán nem szép tőlem. Miért mástól várom, hogy filmet faragjon az életemből?

Mik lennének filmesek? c. lista

1. Dirty dancing egy idegen, gyönyörű férfival

2. Filmhősnő-style

3. Nekimenni Valakinek "véletlenül"

4. Rendszeresen koncertezni a zenekarommal egy bárban

5. Vallomás egy idegentől a buszon: "Te vagy a leggyönyörűbb lány, akit valaha láttam"

6. Mérgemben földhöz vágni egy tányért

7. Egy pasi pofájába önteni egy pohár bort

8. Szexelni egy filmhős-style idegennel egy vonatkabinban

9. Szexelni egy filmhős-style idegennel a repülő mosdójában

10. Szexelni egy filmhős-style idegennel a milliomosnegyedbeli villájában, a biliárdasztalon, aztán a jacuzziban, aztán a szaunában, aztán csak simán a konyhaszekrényen, majd az erkélyen

Ez a lista még bővülni fog. Megtoldom még ezzel-azzal, ha még sokáig ábrándozom életem filmjeleneteiről. És vajon mik válnak majd valóra? Tényleg rajtam múlik az egész? Hiszen mindenki saját magának alakítja az életét. A húgom azt mondta a vágyaimra, hogy nem érti, miért siránkozom, hiszen az én életem abszolút filmes. Énekelek egy zenekarban, csomó ruhát vásárolok, edzőterembe járok, van egy flegma "legjobb barátnőm", sokat járok külföldre dolgozni és még ezeregy filmes momentuma van az életemnek. Csak elégedetlenkedek itt. De végül ez vezet a fejlődésemhez. Mindig a jobbra, izgalmasabbra törekedni. Ez a lényeg. Nem. Ez nekem akkor sem elég. Ezentúl minden nap produkálok egy jelenetet, ami egy jó filmben is megállná a helyét. Listát vezetek róla, és ha elfog a kétely a boldogságomat illetően, csak belenézek, és megnyugszom. Ma meztelenül fogok táncolni a tükör előtt a Mamma Mia! zenéjére. Ez ám a filmjelenet!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eretlenkoravenek.blog.hu/api/trackback/id/tr681050262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása